۶ تا از بهترین سایت حل معادلات ، مسائل و سوالات ریاضی آنلاین

بلاگ / /

۶ تا از بهترین سایت حل معادلات ، مسائل و سوالات ریاضی آنلاین

ریاضیات برای هر کسی می تواند تلخی ها و شیرینی های خاص خودش را داشته باشد. این علم دارای مفاهیم و شاخه های زیادی است که شاید آشنایی با همه آن ها و حل آن ها با استفاده از قلم و کاغذ برای شخصی عادی ممکن نباشد. گرچه با پیشرفت فناوری و هوش مصنوعی می توان گفت که دیگر نیازی هم به این کار نیست. امروزه سایت های متعددی وجود دارند که به سرعت می توانند جواب انواع معادلات و مسائل ریاضی را در اختیار شما بگذارند. در این مطلب سکوی نهم نیز می خواهیم به معرفی بهترین سایت ها جهت حل مسائل و سوالات ریاضی بصورت آنلاین بپردازیم.

تاثیرگذارترین جملات انگیزشی برای دانش‌آموزان-بخش دوم

تاثیرگذارترین جملات انگیزشی برای دانش‌آموزان-بخش دوم

درس خواندن به خودی خود برای بسیاری از دانش‌آموزان کار سختی است و وقتی با همچین امتحاناتی رو‌به‌رو هستیم، یعنی حجم زیادی از درس و استرس به خاطر تأثیری که این امتحان در مسیر زندگی و آینده دارد، خوب طبیعی است که گاهی درس خواندن کار بسیار مشکلی می‌شود. به‌عنوان یک دانش‌آموز، داشتن جزوه و کتاب همیشه برای شما کافی نیست، مهم‌تر از آن انگیزه است که شما را تحریک کند، سراغ آنها بروید. در این نوشته به جملات انگیزشی برای شمامی‌پردازیم. از جملاتی درباره‌ی درس خواندن گرفته تا جملاتی در مورد موفقیت در مدرسه . آنچه می‌خوانید معجونی است از انگیزه و الهام برای دانش‌آموزان. امیدواریم این جملات به شما کمک کند وقتی خسته می‌شوید و دیگر حوصله‌ی جزوه‌های گیج‌کننده و کتاب تست‌های قطور را ندارید برگردید و با امید و هدف برای فتح این قله تلاش کنید.

برای خواندن این جملات انگیزشی به ادامه مطلب بروید

چرا انتخاب رشته پایه نهم مهم ترین تصمیم یک دانش آموز است؟

چرا انتخاب رشته پایه نهم مهم ترین تصمیم یک دانش آموز است؟

بی شک هر انسانی برای آینده و زندگی شخصی خود، رویایی در سر دارد، اما تحقق رویا در گرو انتخاب راهی درست است. چه بسا اگر این انتخاب آگاهانه نباشد، در آینده تاثیرات نامطلوبی بر شرایط اشتغال فرد، جایگاه اجتماعی و حتی بر زندگی شخصی او خواهد داشت.

یک دانش آموز در دوران تحصیلش ممکن است بارها با این سوال مواجه شود که در آینده قصد دارد چه شغلی داشته باشد؟ پاسخ به این سوال هرچه به زمان انتخاب رشته نهم نزدیک می شوند، از رویا فاصله می گیرد و سخت تر می شود زیرا باید علاوه بر در نظر داشتن رویاها و علایق شان، توانمندی های خود را نیز بسنجند.

برای خواندن ادامه مقاله به ادامه مطلب بروید...

ارسال منابع آموزشی برای سکوی نهم

ارسال منابع آموزشی برای سکوی نهم

    جهت تعامل بیشتر با کاربران و فعالیت آنها در فرآیندِ جمع‌آوری، گزارش، تحلیل و انتشارِ مطالب آموزشی تصمیم به ایجاد صفحه ویژه ارسال منابع در سایت در همین پست گرفتیم

    شما میتوانید هرگونه فایل آموزشی شامل پاورپوینت.جزوه و... که مربوط به پایه نهم باشد را ارسال کنید

    برای رفتن به صفحه ارسال منابع اینجا کلیک کنید.

 جهت راهنمای ارسال فایلها به ادامه مطلب بروید